Dagen idag

Är trött och slut. Igår/ inatt hade jag jätteskoj:) (förutom den där speciella personen som fick mig att må lite dåligt).
Men det var mycket folk på hotellet och Sara, Emma & Jag slog klackarna rejält i taket :)
Var allmänt nyfiken på killen som stod och tog emot inträdet till hotellet. Tyckte jag kände igen honom från Strömsund, och från några år tillbaks när jag var en rebellisk 14 åring och han var på innebandycupen :P
Så sjäklvklart, rätt fram som jag är gick jag fram till honom vid stängningsdags och sa saker som : "Jag tycker jag känner igen dig (klyscha, men so what?). Visst är du från strömsund, såg dig nämligen där när jag var och såg Takida. Hur gammal är du? Har du varit på innebandy cupen i Dorotea när du gick högstadiet?"

Typ så, allmänt översocial :P Men fick svar på alla mina frågor. Han hade ju kunnat tycka att jag var superjobbig och bara gått därifrån. Men han kanske kände igen mig med? :) Jag blir så nostalgisk.. (man har blivit gammal nu)
Han är sig inte riktigt lik från när han var 14, men det måste vara han. Gud vad dumt! Hade jag bara frågat om han hette Roos i efternamn, hade jag vetat att det var rätt person. Shit vad jag är nyfiken :P

Återkommer senare med några bilder från mitt lilla tjejkalas innan vi drog på hotellet :)

Nu tvättstugan. Känns lite jobbigt med tvättdag just nu :(

Kommentarer
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: Tack så mycket för din kommentar om det du sa om läraren. <3



jag har läst igenom ditt mail nu och ska strax börja med den. och det funkar så att då jag gjort klar designen åt dig, visa jag dig den, är du missnöjd med nått så ändrar jag de tills du är nöjd. sen betalar du :)

2009-02-08 @ 16:56:04
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: sara

Går man in på hotelnordica.se så står det att Fredrik Roos är avsvarig för hemsidan. Det var garanterat han som satt i insläppet då :)

2009-02-10 @ 08:47:21
URL: http://legitimo.blogg.se/
Postat av: Moster

Å Andrea - vad jag saknar dig/längtar efter dig!

kollade in lite bilder på din blogg, bl a från när ni var här och ack vad vemodigt det kändes....fasen att det måste vara så stort avstånd!



KRAM

2009-02-10 @ 10:01:58
Postat av: mickis

ja som du läser så är vi utan vatten.. vi vet inte vad vi ska ta oss till. jimmys bror som går lärling som elektriker ska komma hit imorrn och koppla på ström i ledningarna och hoppas på att det smälter. men det finns risk att det börjar brinna också så jag ska va "eldvakt" imorrn. Vet inte om jag vill ha det ansvaret :S

2009-02-10 @ 21:11:19
URL: http://mikaeyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0