Det blir ingen tatuering

För jag har ingen bil. Den jag skulle åka med drog sig ur. Och mina föräldrar tycker inte jag ska köra till umeå själv. Så jag kan inte fara, för jag får inte låna deras.... Men att pappa körde till umeå i måndags för att lämna in min var tydligen inget problem. men så är han ju karl också, och det är en JÄVLA skillnad. Jag lovar hade jag bara varit pojke hade man inte varit så jävla rädd att låta mig köra SJÄLV. Som om jag inte gjort det förut?

DET HÄR SUGER! Jag kan inte göra vad JAG vill. Hade jag haft min bil hade det bara varit att köra iväg. Jag är så ledsen och besviken just nu, ville verkligen det här. Hade ställt in mig på det här.
Jag kan inte göra det jag vill. Jag är så less på allt i mitt liv. På hur allt runtomkring verkar styra mig.

Jag är så sjukt less... Vill bara härifrån.


Jag hatar verkligen denna dag


Kommentarer
Postat av: Karro

Men det går ju bussar!

2009-02-24 @ 19:43:07
Postat av: Andrea

Nej. det finns inte så många förbindelser. Åker jag bil, kan jag jobba fram till 11.00. Ska vara hos tatueraren klockan 14.30.

Men det finns då en risk att jag inte hinner med någon buss hem. Och då måste jag ju ta ledigt fredag med...

2009-02-24 @ 19:58:15
URL: http://livetenligtdregan.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tycker inte att jag "drog mig ur" i den bemärkelsen som man får uppfattningen av i din blogg. Det låter ju ungefär som världens svek.



Jag har ju helt enkelt bara inget motiv att tatuera.

2009-02-25 @ 17:05:28
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0