I'm so happy, I'm so glad

Idag har jag jobbat och fått en tidning av min arbetskompis Margots make och svärson, från Bilbolaget i Strömsund. Vimmelbilder från nyinvigningen av Hotellet. Haha man känner sig lite känd :P Blev glad att det var rätt fina bilder på Emma och mig. Skötsamma bilder :) Efter jobbet gick Emma, Nova och jag på en liten shoppingpromenad m. stopp på fiket för en kopp cappucino och lite girl-talk. Alltid lika roligt :)

Ikväll:

Let's dance (röstade på Elisabeth Höglund. Hon är ju för söt och rolig).
Var även roligt att gå in på bloggen och läsa den fina responsen kring min nya tatuering:)
Det enda negativa jag hört, är från släkt och familj (Mamma tyckte dock den var fin)  :
 "Att de inte visste att den skulle bli så stor. Och att jag inte kunde täcka den bättre. Eller det andra negativa från morbror om att han tycker det är styggt med mycket tatueringar på tjejer. Du gör väl inga fler! "

Jag är trots allt stolt över mina tatueringar och när allt kommer omkring så är jag ändå samma tjej på insidan som förut, enda skillnaden är att jag har ett nytt vackert konstverk att titta på nu. Nu ler jag när jag ser min högra arm. Förut hade jag lite komplex över min överarm.. Men nog om det, nu har det vänts till något positivt. Jag kan le och känna mig stolt när jag tittar i spegeln och vet att jag ALDRIG kommer ångra mig i framtiden heller :)

Imorrn(lördag) & söndag : Skellefteå med pappsen. Vi åker i morgon. Ska kika på skellefteå Aik och sova över hos farbror. Det kommer bli roligt med live hockey.  Weeho! :)

Trevlig helg allesammans! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Är du upptagen den 21? Tänkte vi kunde ha tjejmiddag hos mig:)

2009-03-01 @ 13:27:05
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Hoppas hockey helgen varit till belåtenhet! :-)



Dexter är vår (läs magnus) lilla jämthundsvalp.



Kram kram

2009-03-01 @ 19:45:30
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Moster

Hallå! Vad du var "osynlig" då ;-) Inte är du på MSN heller...ni har väl kommit hem?? Var det bra i Ske-å?



Kramis

2009-03-02 @ 22:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0