Låt min vilja komma. Låt min vilja ske

Kanske jag får åka tur och retur till umeå med pappa. Han verkar veknat och erbjuder sig att köra mig till och från umeå för att jag ska få som jag vill (?). Jag måste vara jäkligt bortskämd :P

Men det är verkligen trist när man ställt in sig och hoppats sååå länge på att få göra sin tatuering. Om du inte har en tatuering, som du BEHÖVER och inte skulle vilja vara utan, kan du aldrig förstå.

Jag har en och jag är så otroligt glad över den. Det är förutom den religiösa innebörden även en slags tröst att se den. Minnas hur jag mådde och var jag befann mig i mitt tidigare liv och vars jag är nu.

Det är en mäktig känsla att tänka att man är beredd att märka sin kropp med något som ALDRIG går att tvätta bort. Därför är det heller inget lättvindigt beslut kring vad man ska ha för motiv. Men jag har vetat vad min nästa tatuering skulle bli, redan när jag satt i stolen och gjorde min första.

Och då känner jag en känsla av att nu när jag har en tid och ett datum, då bara MÅSTE jag få göra den. Annars vet jag inte när jag ska få chansen igen.

Så min far han är guld värd just nu som ställer upp & jag, jag är en bortskämd skitunge som inte tål att inte få min vilja igenom. That's the fact :P
Men jag tänker inte skämmas över det! Jag förtjänar att bli behandlad såhär, jag förtjänar att bli bortskämd. Självklart ska jag återbetala han, genom att bjuda på middag och bensinpengar åxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0