Love Today!

Idag på jobbet tog vi en timeout från det vardagliga jobbet. De som ville fick göra Allahjärtans dag kort. Ett kort/person hade vi som gräns. Det var en stressig, men ändå mysig dag på jobbet.
Konstnärerna på jobbet denna dag gjorde sååå fina kort till sina nära & kära, Check this out:


                                                                                                  (Fotot: Privat!)


När jag kom från jobbet. Låg det en massa post på golvet. Tog upp ett kuvert, med en massa hjärtan på. Öppnade och i det låg ett kort och ur kortet föll blomstercheckar ut. Men när jag läste, föll tårarna. Det gick inte att hålla tillbaks:
"Kära Andrea. Du ska veta hur mycket du betyder för mig. Utan dig på gymnasiet hade jag aldrig klarat mig. Du får mig att må bra. Kramar från Jessica och Stefan. Tack för att du finns!"
Vad kan jag säga? Det var det vackraste allahjärtansdag gåva jag Någonsin fått. Tycker inget man fått av f.d. killar betytt lika mycket som det jag fick av min vän. För oftast har jag sett allahjärtansdag som något som känns påtvingat, att de känner sig tvungna att ge exempelvis blommor. Detta var från hjärtat. Det här fick mig att le och gråta på en och samma gång. Tack för att du finns Jessica! JAG hade inte klarat mig utan dig och ditt stöd.
Vad vore jag utan dig?

Tyvärr blev det något fel på bloggen, nu så jag kunde inte ladda upp detta kort. Som jag fick av henne. Annars skulle jag gjort det. Det sitter på mitt kylskåp, bara så du vet vännen. Det betyder enormt mycket för mig! :)

Nu ska jag duscha och dra till min andra, värdefulla vän Emma med familj.

Älskar denna dag! Detta är Min allahjärtansdag. Den finaste någonsin. 090212

Älskar mina nära & kära. Spelar ingen roll att jag är singel. För jag är aldrig någonsin ensam när jag vet att ni finns i mitt hjärta. Även ni som bor långt borta, är mig nära. Lots and lots of love till Alla Er som gör mina dagar värt att leva!

/Andrea





Kommentarer
Postat av: pernilla

Hej Andrea!

Pernilla här..(Jessicas syster) Ville bara säga hej! Vad fint du skrev idag! Jessica har tur som har dig! /Pernilla

2009-02-12 @ 21:21:20
Postat av: Pernilla

Hej Andrea!

Pernilla här..(Jessicas syster) Ville bara säga hej! Vad fint du skrev idag! Jessica har tur som har dig! /Pernilla

2009-02-12 @ 21:22:39
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

hej hej! allt bra i stugan? :)

jobbar på din design så du vet :)

2009-02-13 @ 18:52:49
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

sv; tack så mycket :) aa, fyllde 20 i tisdags :D hii!

hoppas du får det trevligt :D

2009-02-13 @ 19:26:42
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0