On fire

Kollade på Let's dance. Och Laila sa: "Ikväll vill jag att tittarna ska se att jag & Tobias är on fire."
I morrn är det party som gäller. Förfest hos mig och sedan utgång på Hotell Nordica. Hoppas att det blir superskoj och att mina vänner tycker att det är roligt. I morrn tror jag att jag ska våga mig på min tighta, svarta klänning som jag hade i somras. Ska lägga min taskiga kroppsbild åtsidan och försöka inse att jag har kurvor. Varför inte acceptera och vara stolt över det man faktiskt är född med.. ? Det är så här jag ser ut, deal with it! Jag vill vara on fire :P



Vänner, glädje, roliga fester dans och mycket kärlek, precis som jag vill att det ska vara.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu Andrea ska du få lite smisk som har lagt ut en sån där dansbild på mig :P Fy fan.. men det är väl bara att inse att man ser ut sådär? Haha. ON FIRE var det. Puss söt.

2009-02-07 @ 10:53:41
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0