Papi Raul(som jag kallar han)

Min pappa fyllde år igår. Han hade önskat sig en Puma mössa, som gick i olivgrönt med en limegrön Puma mitt fram på mössan. Han såg jättetuff ut i den, men jag hann inte fota innan morfar&morbror dök upp. Då ville han inte gå omkring med den inomhus, sa han. Det blev kalas med tårta och charmtrollen (mina brorsdöttrar Alicia& Ottilia) var på plats med. Någon bild på charmtrollen gick inte att få upp :( as usual så funkar inte uppladdningen i någon ordning. Men min kära far får ju hamna i blickfånget själv, istället då :) 





Min pappi. Han är ju för söt. Nästan jämt iaf =P I dag tog han med min lilla mazda - pärla till stan. Ska få ny dörr och skärm, efter olyckan som sabbade bilen. Skönt att de inte löste in den, för jag är smått förälskad i min lilla mazda :)

Ikväll har jag varit till tandläkaren. Direkt efter jobbet. Snart ska de dra ut två av mina visdomständer, fast den ena måste de skicka iväg mig till lycksele lasarett för. Rötterna var så vridna och dessutom bara en bit från en nervkanal. Jag har också haft lite yoga i lägenheten. Hinner ju aldrig gå på gruppyogan. Alltid något som kommer emellan.

På lördag ska jag till Skellefteå och kika på hockey med min käre far. Vi får bo i farbrors hus. Det blir skoj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0