Pappersarbete&Yoga

Idag har jag jobbat i vanlig ordning. Under dagen har jag kontaktat mitt försäkringsbolag för att höra mig för hur man ska agera när en kollision skett. Vilka papper som ska fyllas i och vars de ska skickas och fått lite info och så. Har efter jobbet varit till Ida och fyllt i skadeanmälan tillsammans med henne.

Efter att ha kommit hem från Ida, så kastade jag in lite mat i mikron, åt och begav mig sedan iväg på yoga. Kändes lite knepigt, med tanke på att jag är van vid lite snabbare träning. Men ska säga att detta var minst lika ansträngande för musklerna som styrketräningen som ingår i aerobicsen jag brukar gå på. Dock känner man ju att man blir smidigare. Tycker bara inte om att vara utan sockar.. Känns lite ofräscht på nåt vis :) I morgon är det "gympa" och på torsdag aerobics. Älskar att träna :)

Sedan har jag skrivit min redogörelse på försäkringspapperna här hemma ikväll och ska skicka in papperen i morrn. Men först har min pappa bett mig ringa till försäkringsbolaget en extra gång i morgon bitti, för att försäkra mig om att vi får lämna in bilen på en Mazda verkstad. Om det är så, då tar pappa med sig bilen till stan i mitten på veckan. Sen blir jag nog utan bil ett tag :(

Det har varit en rätt trist dag idag, förutom det faktum att jag börjat med en ny och spännande träningsform - Yogan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0