Today is just another day

Dagen har varit bra. Trots att jag tidigare stört mig på det högtidliga temat kring alla hjärtans dag :P
Men denna dag kan även användas till att fira släkt & familj som annars inte får så mycket uppskattning.
Så jag var iväg på Görans konditori och inhandlade lite allahjärtansfika till morfar, mig och mamma.
Morfar blev jätteglad. Det här var "subben"det!(=jättegott),  sa han :) Min morfar är så viktig för mig, skulle inte kunna tänka mig ett liv utan honom. Han har alltid funnits där. Förgyllt mina dagar med en massa påhittade historier som verkar så sannolika när man hört dem. Som exempelvis den om kvinnan som skickade iväg sina tandproteser med en buss och fick tillbaks en käke från en ren. Men jag kan inte dra den som honom, han är verkligen superduktig på de där historierna. Snacka om inlevelse :)

Sedan har jag handlat och bakat matbröd. Städat har jag också gjort, så det har varit full fart på mig idag :) Samt sorterat upp bilderna som framkallats efter e-tuna resan. Så moster snart har du dem i brevlådan, I promise :)

I övrigt har dagen varit så fin. Soligt och ca -10 grader på dagen.



(Tur att min mobilkamera kan överföra bilder till datorn iaf. Måste få ordning på den övriga kameran också..)

Kommentarer
Postat av: Moster

Ha ha ha - den historien har jag inte hört honom berätta :-D Ligger det verkligen nån sanning i den? ha ha



Men vad bra att jag får bilderna snart, på tiden att jag får någon rolig post ;-)



Kramis

2009-02-14 @ 18:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0