Utmaning

Var länge sen jag uppdaterade nu, såg en kommentar från Rebecca att jag blivit utmanad av henne. Och jag backar inte för en skojsig utmaning :)

Tre saker som skrämmer mig:
  • Att jag blir helt utan vänner i min lilla by och måste göra något drastigt som att flytta.
  • Lång, utdragen smärta.
  • Förändringar (göra något nytt&okänt).

Tre personer som får mig att skratta:

  • Emma
  • Margot på dagcenter (där jag jobbar)
  • Jag ( skrattar åt mig själv, när jag är som mest flummig) :P

Tre saker jag älskar:

  • Utmana mina rädslor (som exempelvis smärta, genom tatueringar)
  • Umgås med vänner
  • Umgås med barnen i mitt liv (brorsdöttrarna & Nova)

Tre saker jag hatar:

  • Folk som är oförstående & empatilösa
  • Mobbare
  • Parmesanost

Tre saker jag inte förstår:

  • Matematik
  • Ondska 
  •  Pedofili


Tre saker som finns på mitt skrivbord:
(då jag inte har nått skrivbord så får det bli soffbordet som jag sitter vid nu)

  • Min laptop.
  • Mobilen
  • Turkos duk

Tre saker jag gör just nu:

  • Skriver detta 
  • Kollar på teve
  • Grubblar :)

Tre saker jag vill göra innan jag dör:

  • Utvecklas inombords till ett bättre jag
  • Resa mer
  • Hitta någon bra kille att gifta sig med :P

Tre saker jag kan göra:

  • Skriva dikter
  • Prata strunt :)
  • Köra bil

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

  • Musik som du aldrig lyssnat på förut
  • Din egen instinkt
  • En ljudbok  




    Tre  saker jag skulle vilja lära mig:
  • Fler språk (skulle vilja bli bättre på franskan som jag lärde mig på högstadiet exempelvis)
  • Byta däck på bilen
  • Hoppa fallskärm :)

                  Tre favoriträtter:
    Kebab
    Köttbullar och stuvade makaroner
    Korvstroganoff






    Tre personer jag utmanar:
  • Moster (du kan skicka ett mail) 
  • Mickis
  • Frelle

Kommentarer
Postat av: Sandra B

Du få gå kurs med mig i däckbyte om du vill vännen =P

2009-02-21 @ 18:04:40
Postat av: Andrea

Bra att veta vännen. Då tar jag med mig bilen till dig, när den blivit lagad :P

Love you!

2009-02-21 @ 18:32:45
URL: http://livetenligtdregan.blogg.se/
Postat av: Moster

Jag kommer att anta utmaningen i ett mail :-) Älskar såna där listor!



Men du....nu glömde du väl lillkusin?? Fy skäms! (hi hi)



"Umgås med barnen i mitt liv (brorsdöttrarna & Nova)"

2009-02-21 @ 19:18:37
Postat av: Fredrik

Den får du hålla för dig själv.! Orkar inte med utmaningar!

2009-02-22 @ 14:45:58
URL: http://thefrelle.blogg.se/
Postat av: Andrea

Svar till moster: När jag skrev "barnen i mitt liv", så tänkte jag väl mest på dem jag umgås med i mitt vardagliga liv. De jag träffar någon gång i veckan, el. minst en helg i månaden. Självklart är kusin viktig för mig, men jag träffar henne inte alltför ofta. Därför tänkte jag inte på att skriva in henne.

2009-02-22 @ 17:50:30
URL: http://livetenligtdregan.blogg.se/
Postat av: Moster

Ingen fara Andrea. Jag skrev det ju med glimten i ögat ;-)



Många kramar till dig!

2009-02-22 @ 18:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0