Vad har jag gjort dig?

KAN INTE FÖRSTÅ
VARFÖR DU SÅRAR MIG SÅ....
VI ÄR SAMMA KÖTT OCH BLOD
MEN DU GICK FÖRBI MIG
DU SLÅR IHJÄL MIG
JAG BRYR MIG OM DIG
MEN JAG TÅL INTE ATT DU ÄR SOM DU ÄR
ATT DU KAN FÅ MIG ATT KÄNNA SÅHÄR
DU ÄR SNYGG OCH SMART
NÄR JAG SETT DIG HAR ALLT VARIT SÅ KLART
DU ÄR MITT IDEAL
SAMMA BLOD I VÅRA VENER
LIKA STYRKA I VÅRA GENER

MEN NU FÅR DU MIG ATT MÅ SKIT
DU SKICKAR NER MIG I H**VETET ÄNDA DIT
NER
KAN INTE FÖRSTÅ HUR DU BARA KAN GÅ UTAN ATT DU MIG SER...

Ikväll såg jag en person, som är mig kär. Vi har inte växt upp tillsammans. Men h*n har betytt otroligt mycket för mig. Har försökt att hålla kontakten. Men får aldrig särskilt mycket tillbaks. När jag inte skriver, får jag heller aldrig något brev/samtal. Det gör mig så sårad. För jag kan bara inte förstå vad jag gjort denn* person! Att du kan gå förbi mig på hotellet? Så nära att man nästan nuddar vid varann utan att du ens hälsar! Kan verkligen inte förstå?
 
Hade inte tänkt skriva detta, om mina känslor för dig. Men hoppas ändå att du läser. Att du förstår! Att du får en tankeställare.
JAG har INTE valt att ha det såhär, jag har inte valt att må såhär! Jag har inte valt att se upp till dig, och bara få skit tillbaks. Hoppas du inser att jag finns här, att jag bryr mig om dig, men att jag inte orkar mer. Jag kommer aldrig mer höra av mig om inte du först visar något intresse! Har inte någon mer psykisk styrka för det!! 

Vet att jag är onykter efter hotellet, men det är så jag känt och känner. Orkar inte bry mig ett dugg om dina känslor längre! FÖR DETTA ÄR INTE MITT FEL! JAG HAR INTE VALT DENNA SITUATION! Och guess what? Detta är ditt val, du förlorar mig. Du har mig inte kvar... Om du inte visar mig respekt eller ens några känslor...
Kommer för alltid älska dig, kommer alltid bry mig om dig. Men jag orkar inte längre slåss för oss. När det är så tydligt att du skiter totalt i VI!

Kommentarer
Postat av: Moster

Tanken slog mig - h*n kanske inte kände igen dig? Du är faktiskt väldigt olik dig nu i kortare frisyr och mörkare hårfärg.



Men om nu människan kände igen dig så håller jag med dig om att det är förjävligt rent ut sagt att bete sig så, jag hade nog också brutit kontakten. Man ska aldrig omge sig med människor som ger dålig energi....



KRAM

2009-02-08 @ 10:15:15
Postat av: Therese

Man blir aldrig klok på folk... Tyvärr. Men är stolt över dig själv Andrea, du är rakryggad som få!

2009-02-10 @ 22:00:10
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0