Vilken vecka..

Allt har gått i ultrarapid, as usual.. :) Men utöver det har jag bara varit så trött..Och haft en skitjobbig huvudvärk i ena delen av huvudet. Idag helt plötsligt, så var huvudvärken borta.. Men istället fick jag mina fruktansvärda magsmärtor istället, det höll i sig från 11.30-15.30, ungefär.. Jättehärligt att jobba då, när det enda man vill är att lägga sig i en sträckbänk...

I går tvingade jag iväg mig på ett gympapass i hopp om att piggna på mig. Blev supertrött och gick och lade mig redan
22, vilket är i allra tidigaste laget för mig :P

Fattar banne mig inte hur man kan bli så trött ? Jag anser inte att jag har ett  alltför ansträngande liv.

I måndags hade jag mystid för mig själv...


Ett monster där ovanför? Nej, det är bara jag, iförd ansiktsmask&glasögon :) Sedan gjorde jag lavendelbad till fötterna. Snacka om att hela lägenheten doftade lavendel efter det :P

I morrn blir det jobb och sedan på kvällen aerobics. Denna kväll åker jag ut en sväng till Emmiz och hämta upp mina täckbyxor, har frusit lite väl mycket i onödan sedan jag glömde dem där...Kanske sweetie bjuder på en kaffekopp åxå :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du är utmanad i min blogg :)

2009-02-19 @ 02:32:32
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: Sara

Du ser inte alls ut som ett monster, jag tycker att du var söt :) Sen blir jag lite avis på ditt forbad :P

2009-02-19 @ 06:28:42
URL: http://legitimo.blogg.se/
Postat av: Moster

Nej men vad söt du var :P Lavendel i fotbadet lät härligt - var har du köpt det?



Kramis

2009-02-19 @ 10:47:32
Postat av: Moster

Hur vore det med en liten update? :P



Hoppas du har det bra!



Många kramar

2009-02-21 @ 13:11:24
Postat av: Andrea

Lavendeln för fotbadet är köpt på yvesrocher.com

Köper det mesta av skönhets & hygienprodukter via Yves Rocher.

2009-02-22 @ 17:54:38
URL: http://livetenligtdregan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0