WEEHO!

Yippie! Min  kamera kan helt plötsligt överföra bilderna till min dator igen. Fattar inte varför det funkar helt plötsligt, när det har varit något knepigt jättelänge, men det är skönt att jag slapp göra något åt kameran :)

Nu är det dock något knepigt med bloggen. Jag kan inte ladda upp nya bilder.. :(
Men det får ske någon annan dag.

Idag har mamma varit här och hjälpt mig med omplanteringen av min monstrea. Sedan kom även farsan hit och vi fikade semlor och kaffe.

SkinArt ringde och talade om att jag&emmis fått tid för tatuering på torsdag 14.30 (!!)
Hoppas bara man får lite ledigt. Tatueringen betyder jättemycket för mig. Lotusblomman ska symbolisera att oavsett hur tung livet kan vara, med motgångar och så, kan man alltid komma upp till ytan igen :)
När jag ser den (bara den blir snygg på min arm), kan jag påminna mig om det positiva i livet :P

Nu ska jag käka lite och sedan blir det att kika på melodifestivalen ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0