Yippie! Jag är en duktig flicka ibland :)

Jag har lyckats!! Har stått i köket hela kvällen tror jag... Först lagat mat, efter jobbet och sedan kämpat med min cappuccino maskin. Äntligen fattar jag varför jag inte fått till en cappuccino på flera timmar, och varför det bara funkar ibland... Det är kaffet som inte packats ordentligt i filtret, AHA! Så nu ska jag väl lyckas ordna en cappucino till Emma med när hon kommer, om inte någon däruppe vill vara besvärlig :P

Har även bakat äppelpaj till mej å "Emmanuella" som vi ska ha till Made in Sweden ikväll. Smarrigt ! (Hoppas bara inte hon får förhinder).


Kommentarer
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

Hejsan! Jag har inte fått nått mail faktiskt, det står inget från någon Andrea iallafall :/

Prova skicka det igen till: [email protected]



jag kan gärna hjälpa dig med en design :)

men ska sova nu, godnatt sötnos!

2009-02-05 @ 00:01:24
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0