I got it from my mama!

Finns mycket fint att säga om min mamma, MEN det jag kan känna att jag ärvt från henne är mitt temperament. Finns ingen som driver mig till större vansinne än hon! (Kanske är för att man älskar henne så?) Äntligen har jag piggnat till från förkylningen och börjar sakta men säkert få tillbaks min energi. Idag har hon ringt mig 3 gånger sen jag vaknade... med ca 3 minuters mellanrum =P


Hon är hyperstressad över vår resa till E-tuna den 23/1... Och jag vet att jag måste söka ledigt, men jag har varit SJUK! Har inte kunnat vara på jobbet och fylla i någon semesteransökning, men ska göra det i morgon. Har i alla fall pratat med mina kollegor och de verkar inte ha ngt problem med att jag ska vara ledig den 26-27/1 (de dagar vi åker hem). Så jag tror knappast att chefen lär protestera, men "Imagine never knows" el. "peppar, peppar, ta i trä" kanske man ska säga?

Hon tjatar och tjatar om att jag måste söka semester, för annars kanske hon måste hon kalla tillbaka sin. Men jag kan inte göra så mycket just nu. Det är söndag!

Men hon ska ha ett plus för att hon ringer och kollar med SJ om vilken tågstation vi ska åka via. För trodde nästan jag skulle bli tvungen att göra det, när min röst var som sämst. Men hon fixade det! Skönt, tack mamma! :)
Alla som är på E-tuna tågstation när vi anländer.. VARNING: Det sägs att det kan bli storm den dagen, två åskmoln närmar sig! :)

Mamma & Jag när vi firade hennes 50 årsdag med att se Robert Wells. Som sagt ingen kan göra mig så elak.. Men vi har roliga stunder tillsammans också!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tänkte jag skulle bjuda svärföräldrarna på middag först så då brukar jag testa lite olika maträtter på Per så får han säga om det är dugligt eller inte:P

2009-01-11 @ 18:27:29
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/
Postat av: Emma

Gud vad fin bild på dig gumman! Riktigt snygg bild :)

2009-01-12 @ 10:02:04
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är så välkommen så... när du är frisk ;) Saknar dig massa snuttanboll! Sa till Mille igår att jag hade Ea-abstinens :P



Love ya!

2009-01-12 @ 16:40:24
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0