I'm leaving out today!

E-tuna and "auntie" here I come!:) Känns så kul att ikväll, efter jobbet få åka och träffa moster. Vi har inte setts sen i somras tror jag. Och även om det bara är tre hela dagar som vi verkligen är där nere så känns det roligt ändå. Sen ska jag försöka att komma och hälsa på snart igen. I promise :)

Igår var jag på barnkalas. Är så glad att jag blev bjuden trots att barnet hade öroninflammation och mamman hade drabbats av en superjobbig förkylning. Fick komma dit, eftersom jag åker bort ikväll. Eg. hade kalaset blivit framflyttat till lördag. Min vän hade ändå orkat baka blåbärscheescake och ställt fram en massa godsaker trots att man såg på henne att hon var jättetrött. Hon är en supermänniska, supermorsa och supervän! :) J'adore hela Din fantastiska familj :)

Och lilltjejen var så duktig, hon var glad större delen av tiden trots att hon var sjuk. Denna lilla tjej, min yngsta bästa vän. Fast jag brukar låtsas att jag är hennes moster ibland...=P Eftersom hennes mamma och jag står varandra så nära att hon många gånger känns som en syrra.
  Istället för en ny bild på tvååringen. Upptäckte jag den här, trots att det nu är två år sen så känns det som igår. (Av respekt för modern blir det här enda bilden)
 Shit vad gammal man känner sig nu btw... :)  

Nä nu måste jag dra på jobbet.. I'll be back!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men lill-Nova :) Hon var en riktig tjockis. Myspys. Visst är bilden från dopet?



Puss & tack för sms:et :)

2009-01-23 @ 11:42:06
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0