JÄKLA FÖRKYLNING

Här sitter jag och tycker synd om mig själv. Har fått världens elakaste förkylning tror jag.

Även  mina stackars ögon har drabbats.. Och jag som aldrig brukar drabbas av ögoninflammation!  Är man lika hypokondrisk och orolig som jag är man rädd att det ska vara något värre. Som akantamöba, något man kan drabbas av när man är linsbärare som jag.

Förmodligen är det bara en vanlig ögoninflammation. Ska till doktorn och kolla upp det 10.30. Dom ville först inte ha dit mig, men jag stod på mig. Dom ska iallafall kolla på mina ögon även om de tänker vara så "bäga" (=envisa) så de inte ger mig salva.....
Saker som tröstar:

Shopping: Igår inhandlades en ny kamera, en panasonic lumix dmc fz28 (YIPPIE KAY-EY!)


Folk som faktiskt bryr sig och kan spela med i mitt självömkande och tycka lite mer synd om mig.


Så här ser kameran ut som jag väntar på att få hem föresten...
Lumix DMC-FZ28 svart

Thank's my pixie chick för tipset, hoppas den funkar när den dyker upp bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0