Solen i ögonen - Lars Winnerbäck

Denna dokumentär om en av Sveriges populäraste artister, sänds klockan 21.00 på SVT 1. När jag läste upp detta i VK:s tvblad på Dagcenter (där jag jobbar), tänkte jag direkt på Dig.. Och så min vän Emma såklart. Ni är ju lite av Winnerbäck fans bägge två, så jag hoppas att ni inte missar honom på teven. Tror att det kan vara intressant att se, han är ju rätt mediaskygg denna Lars :-)

Själv kommer jag kika på "Made in Sweden" ikväll och förmodligen cykla runt inne i lägenheten :-) Känns skönt att förkylningen lagt sig så jag kan börja träna på riktigt igen, det kryper i benen annars och man blir smått galen av att sitta still. Vilket jag inte gjort iallafall... Har börjat smått med att gå promenader, men det är svårt att gå sakta när man är Jag. Vet ju att man inte ska anstränga sig innan halsontat gått över. MEN ÄNTLIGEN BEHÖVER JAG INTE BRY MIG, sååå Skönt! 

Annars idag har jag fått klart från chefen att jag får semestern jag sökt i slutet av januari. Mamma och jag har bokat tågbiljetterna och det enda som återstår är väntan... Längtar så otroligt mycket efter att få komma ner till moster och hennes familj. Dels för att jag saknar henne Och för att jag bara måste bort härifrån ett tag. Semester för mig är miljöombyte. Annars kan jag inte riktigt slappna av helt i min ledighet. Kanske kan jag äntligen stänga av allt som hänt, och allt som jag går å tänker på när jag är hemma i min lägenhet. ? Umgås med moster och hennes familj och bara glömma ALLT det andra för ett tag. Det vore skönt!  

En annan skojsig sak som fick mig att koppla bort tankarna ett tag var hemma hos min underbare storebror. Vem vore jag om jag inte haft honom? Han ringde lillasyster och bad mig att komma och spela Guitar Hero med honom, efter att småbarnen lagt sig. Och det var såå kul! Självklart spöade han mig, men jag blev bättre och bättre.. Och en dag ska jag ta revansch, så det så! =P
("Broder Tuck" som jag är van att se han. Han är en superbra farsa till två tuffa och söta  tjejer. Men det är riktigt skoj att få lite tid med honom själv ibland åxå.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väl klart att jag ska läsa här :) du får uppdatera lite oftare bara. Och gärna lite mer personligt. Om din vardag kanske? så man får veta lite mer vem hon är bakom skärmen :)



Hur ser veckan ut då? Bara jobb? Eller ngt skoj att göra? Min vecka är fullspäckad. Så nu ska jag sova. Så man orkar :) Kramar

2009-01-14 @ 21:33:28
Postat av: Veronica

Det förra var från mig :D kramr

2009-01-14 @ 21:33:45
URL: http://www.metrobloggen.se/veronicaaa
Postat av: Veronica

Det var jag som skrev förra. kramar

2009-01-14 @ 21:34:41
URL: http://www.metrobloggen.se/veronicaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0