(Try not to)Shop until you drop...

Igår, efter jobbet, när jag skulle skriva ett blogginlägg fastnade min blick på en reklam bild från en webbutik för Friis & Company(www.shopfriiscompany.com) prylar. Eftersom jag älskar väskor och smycken av dem, var jag ju självklart tvungen att titta in... Var bara ett klick ifrån att handla hem en börs och en ny väska. MEN så påminde jag mig själv om vad jag hade på kontot. Och att jag på fredag ska ner till e-tuna och där lär ju pengarna brinna en gnutta=P
Det smärtsamma var att de hade rea på dessa friis-prylar, men måste påminna mig om att det finns andra viktigare saker som måste införskaffas. . . Som känns tråkigare dock, därför var jag tvungen att stänga ner internet och ockupera min hjärna med något helt annat. Och det funkade att träna och se ett avsnitt till av Ally McBeal.

Idag har jag dock shoppat. Mest till Nova, min väns dotter, som fyller år på torsdag. Ska bli skoj att gå på barnkalas:) Sedan insåg jag att jag hade ett presentkort på en butik här i "byn" som säljer både smycken och parfymer. Hittade ett par jättefina pilgrimsörhängen.. Så min shoppingklåda stillades lite .. Men tänker fortfarande på Friis..

Nä nu måste jag göra något vettigt, typ röra på mig.. Hm undrar om det blir promenad eller cykel? Det blåser så jäkligt ute.. Men samtidigt är det superskönt att komma ut i friskluften. Har insett att jag har svårt att sitta still. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0