Krya på dig min vän!

                                                                                     

                                                               Mickis&Jag på kalas. Hon är så rolig. Blev glad när jag hittade detta kort.


Har precis pratat med Mickis i telefon. Hon ligger på lasarettet och väntar på att opereras på onsdag. Nu när jag pratat med henne, känner man sig lite tryggare kring att hon ska bli bra igen. Blev som orolig när jag läste hennes blogg...
Vi ska nog ses nästa helg, när hon kommer hem. Det var ett tag sen sist, blir lätt så när ens vän flyttar typ 18 mil härifrån..

Men jag håller mina tummar för att operationen ska gå bra.

Nu ska jag fara å hälsa på morfar en sväng.


/Dregan

Kommentarer
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

hoppas du får en bra söndag :)

2009-02-01 @ 02:15:09
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0