Nattuggla

Sitter uppe och väntar på att köra hem en vän från en firmafest. Det gör mig inget att vara uppe om nätterna. Är väl lite av en nattuggla :) Har läst lite, men mest suttit vid datorn och lyssnat på musik.

Älskar youtube. Just nu lyssnar jag på Doro&Lemmy - Alone again. Det blir nog nästa skivinköp, Doro alltså. Hehe, musikfreak som man är. Om cirka 11 timmar ska jag fara och fira bror min. Han fyllde 33 år den 30/1, alltså igår blire väl nu? :)

Men han har sitt tårtkalas dagen efter istället. Min käre bror har som fullt upp med sin familj, bilen som inte mår så bra och skotern vars motor har gått åt skogen.. Hursomhelst så blir det väl någon god tårta och mysigt umgänge med han och hans söta familj.

Bilder går inte att lägga ut just nu, å jag som kände mig på det humöret. Att dela med mig lite av hur jag ser ut i håret. Har ju gått från rött till mörkbrunt, eller snarare svart ... Fast jag är nöjd, helnöjd! Förutom att håret är så jäkla flygigt hela tiden. Måste typ preparera det med både mousse och en hel flaska spray! Och ändå flyger det sin egen väg.
Fast inför Emma säger jag att jag älskade mitt röda hår, bara för att vara tvärtemot för hon tyckte bättre om det här sa hon  :P

Ibland blir jag sådär.. Lite barnsligt tvärtemot bara för att jag vill ha rätt. Kände mig så hemma i mitt röda hår. Men kanske måste inse att det här blev snyggare, på jobbet tyckte Carola att det passade mina mörka ögon. Så mörka ögon har jag väl inte? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0