Tjoho

Jag har varit så duktig idag. Var uppe klockan 6 i morse, för att ta reda på min tvätt som hängde nere i tvättstugan. När jag kom upp igen, gick jag inte och la mig i sängen igen som jag brukar göra.
Istället hoppat jag upp på min träningscykel och cyklade i en halvtimme innan frukost. Duktigt va? :)

Idag har det dessutom varit toppenfint väder, så jag tog en liten prommis på min rast. Nu känner jag mig duktig och inget sötsug har jag haft idag heller.

Det enda negativa med denna dag är att jag försökt överföra bilder till datorn, men något är fel på överföringen... Hoppas att det bara är något tillfälligt med kameran/datorn...

Nä nu ska jag göra något vettigt. Tråkigt vettigt: Disken kallar :S


Ha en toppenkväll! :)

Kommentarer
Postat av: Moster

Duktig du varit!!! Jag har faktiskt också varit duktig och varit ute på en promenad ikväll trots att det är sol och varmt, och du vet ju vad jag tycker om värme? :p



Ha det gott!



Kramis

2009-06-22 @ 19:10:01
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag såg dig ute med din bil ikväll. Där vid posten, tror du postade ett brev. Tänkte vinka men trodde inte att du skulle se mig. :)

2009-06-22 @ 22:31:54
Postat av: Moster

Tjoho! ;-) Försvinn inte igen nu när du äntligen kommit tebax!



Kramis

2009-06-24 @ 18:16:43
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Emma

I love you I love you I love you.



Puss, jag ringer ikväll!

2009-06-25 @ 12:13:00
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0