After the weekend

Idag är det tisdag. Igår var jag helt slut i kroppen.. Stressig dag helt enkelt :S

Helgen var bra. Mysigt och skoj att umgås med lille far. Vi åkte till Skellefte på hockey. Skellefteå AIK mot Linköping. Matchen var spännande, men deprimerande eftersom Skellefteå förlorade mot Linköping med 3-6 :(



   Farbror Lars ena katt. Denna sötnos låg vid min sida nästintill hela natten, katter är mysiga. Fram till den stunden då jag vaknade av att den snusade och slickade mig i ansiktet. Då var jag tvungen att lyfta ut kattskrället. :P

Ikväll har jag tränat och tvättat större delen av kvällen. Har även hunnit med ett avsnitt av Ally McBeal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0