En vanlig vecka (orkar ni läsa?)

Har varit ruggigt dålig på att skriva i bloggen om mitt vardagliga liv. Kanske för att jag inte hinner och orkar med så mycket annat än det på arbetsveckorna. Jag älskar mitt jobb, men det gör mig oftast ganska utmattad efter dagens slut. När jag kommer hem, brukar jag därför skynda mig att sätta igång lite upplyftande musik. Sedan diskar jag, lagar mat, käkar och kollar på teve samtidigt. Kanske inte superskoj att läsa om heller?  Men nu ska ni härdas! :P

I måndags gjorde jag det ovanstående samt tog en cykeltur inne i lägenheten.. inte samtidigt som jag käkade bör kanske tilläggas...  :)

Tisdags: Ovanstående, samt korpen-gympa i en timme uppe på Medborgarhuset.

Onsdags: Ovanstående och allmän dötid. Förutom att denna dag hämtade min far mig på jobbet. kors i taket! Han skulle prompt ha tag på extranyckeln till min forna bil, på direkten. Han hade tydligen lovat att skicka den till verkstaden inför skrotningen.

Torsdags: Det vardagliga trista "hushållsarbetet", sedan gick jag i rask takt upp till MB för att delta i aerobicsen. Alltid lika skoj :) När jag kom hem, hade jag mycket energi kvar. Så jag satte igång med att göra en foto-kollage tavla av min familj.

Fredags(ikväll): Efter jobbet drog jag iväg och skaffade en liten present till morfar. Sedan spikade jag upp min fotokollagetavla på vardagsrumsväggen. Och därefter var jag en sväng på my way och sedan ner till morsan för att kika på let's dance.

IMORGON: Tårtkalas i morfars stuga. På kvällen tar jag nog en tripp till Sofia. Har nämligen blivit bjuden dit på lite annat kalas :P
Kommer bli så skoj att umgås med gamla vänner och träffa lite folk :) Nu har man en trevlig helg att se framemot. Jag är så glad!

Nu ska dregan sova, så hon är pigg och glad i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är det dags att uppdatera livet enligt dregan. Puss söt. Ps: Va eeere för bio på torsdag då?

2009-03-17 @ 14:27:56
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0