Gamla brev & gamla känslor

Ikväll har jag jobbat och varit på en brandutbildning med mina arbetskamrater. Efter detta skyndade jag mig hem för att laga lite mat. Ringde min mor och kollade läget med henne.
Lilla mamma var och föll när vi var ute på fritidsstället i lördags. Hon halkade och slog sig i revbenstrakten. Hon är inte typen som stannar "hemma i onödan", ett uttryck som hon skulle ha kunnat uppfinna själv :P
Hon var till doktorn, och han trodde att det var en muskel som hon hade ont i. Hon har varit hemma i två dar nu, och jag hoppas hon blir bättre. Hon är så dålig på att tala om när hon inte mår bra.. Hon vill oftast bagatellisera allt, så har hon lite ont har hon mest troligt jätteont...

Väl hemma hos mor&far, tog jag reda på lite saker från mitt rum i källaren. Bl.a en massa brev som jag sparat, men även  födelsedagskort och kärleksförklaringar som jag inte visste fanns kvar. Helt plötsligt kändes sex år sen som om det var igår.. :S
Hittade även en bild på mig med min kusin Olivia, när hon bara var en liten bebis. Både hon och jag såg annorlunda ut :)
Det var längesen nu. Men det kändes som igår :)

Kommentarer
Postat av: Vanja

:)

Jag trivs jättebra i Norrtälje, men ohh vad jag känner saknad till fjällen. Åker hem över påsk, och kan knappt berga mig :)

Du bor och jobbar i Dorotea?

Kram

2009-03-25 @ 08:59:14
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com
Postat av: Moster

Visst blir man nostalgisk när man ser gamla bilder? och en bild på dig o Olivia...ja visst känns det som igår? :-)



kram

2009-03-25 @ 21:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0