Helgen är slut.

Fredags var jag på tjejmiddag hos Angelica. Trerätters middag och tjejsnack och lite Buzz. Jag vann första omgången, när de gällde "popfrågor", men inte den andra. Geografi är inte riktigt min grej :P

Hade tänkt att ta bilder, men efter förrätten och asti cinzanon så blev det inga fler kort. Koncentrerade mig på att äta å surra istället :) 

 Supersmarrigt!

På lördag var jag ut på partaj med Emma och hennes arbetskompisar från Pixmania. Vi hade superskoj med förfest i Datakompisens lokaler. Där vi sjöng singstar, lyssnade på musik m.m. Senare på kvällen åkte vi taxibuss till Hotellet I Vilhelmina och skuttade runt på dansgolvet :)

Runt halvfyra var vi hemma i Dta igen.. Å då var vi ett litet gäng som for på efterfest hos moi. Väl här hemma undrade Emma om jag kunde göra pannkakor. Självklart sa jag och ställde mig och stekte dubbel sats pannkakor :)

Klockan 6 i morse begav sig alla hem. Denna dag har jag varit hemskt trött. Gör tidig natt alltså :)

Fem trötta själar hemma hos mig i morse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0