Jag är "lej"..

Efter all skoteråkning idag, är min kropp hel-less / hel-lej :P

Fick köra broder tucks yamaha srx. Helsike vad det hände grejer när man tryckte på gasen. Resten av dagen har jag spenderat i morfars stuga. Och sedan åkte jag å fader hem igen på hans skoter. Man känner av det i benen bl.a. Det är superroligt att åka skoter bör tilläggas, bara man inte kör fast :S

Igår var jag hemma hos brorsan m. familj hela kvällen. Jag och "tilia" myste uta bara sjutton. Kollade på pippi med henne och min andra brorsdotter Alicia. Sedan avbröt vi pippi för att jag&sandra ville kika på Let's dance. Bör man tillägga att det blev lite protester? "Licia" ställde sig efter ett tag framför teven och körde luftgitarrsolo på hög nivå :)

De är bara för härliga dessa busfrön! Stolt faster som man är :)




Två små charmtroll :)


Kommentarer
Postat av: Sandra B

Dom är verkligen tok söta! =)

2009-03-08 @ 14:13:20
Postat av: Angelica

Har hört mig för med Emma och Sara och dom har godkänt den 28:e mars som en dag för middag hos mig. Passar det dig? Skulle bli glad om du kunde komma:D

2009-03-09 @ 17:25:56
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0