Måndag

Vad kan man säga om denna dag?

Jobb: 08.30-15, sedan lagade jag mat talade med min söta vän jessi. Talade om för henne att jag drömmer om en katt. Men vet inte om jag kommer förverkliga den drömmen. Hon tyckte att det var en bra idé iaf. :)

För en stund sen: Cyklade jag en halvtimme på min träningscykel.

Nu väntar jag på att ett av mina favvo program ska börja : Californication på 4:an kl: 22.40. Hank är så otroligt duktig på att sabba för sig själv, han är lite vrickad i vissa lägen. Men hans vänner är värre! Och hursomhelst kan jag inte hjälpa att jag tycker lite synd om Hank.. och kanske har en liten crush på honom emellanåt också. Skulle gärna vara hans groupie... Haha, nej skämt och sido, men nästan iaf :P

I morgon ska jag dra till mitt gamla gymnasium. Besöka en person som ska praktisera hos oss på dagcenter. Det innebär att jag ska infinna mig i omvårdnadsprogrammets lokaler, där jag inte varit på tre år.. Det väcker nostalgi, spänning, nervositet etc. Skräckblandad förtjusning helt enkelt :S
Kommer förmodligen träffa nån gammal lärare. Nu undrar jag varför jag tackade ja till inbjudan. Tänk om jag måste ställa mig upp inför klassen och tala om Dagcenter och vad vi gör där. Tycker inte riktigt om sånt.. Men jag är ju trots allt vuxen nu, eller?
Dags att kolla busstabellen och se tiderna för avgången till v-mina och när jag kan ta mig hem igen..

I morrn blir det alltså skolbuss för mig. :) Gud vad jag saknar min bil just nu! :(

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men tills vidare säger vi middag hos mig den dagen då. Sen får vi väl se närmare datumet om det uppstått några förhinder för någon:)

2009-03-10 @ 19:12:49
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0