Sunday, holy sunday :)

Liten update om igår: Har tidigare skrivit att jag och pappa kanske skulle kolla på en bil i Avesta på lördag. Det blev inte så, p.g.a av lilla jag. Tyckte inte om tanken att jag skulle köpa en bil jag inte sett... Det är den korta versionen.
Istället åkte jag ut till morfars stuga och käkade våfflor tills jag höll på kräkas.. Var tvungen att upprepa det några gånger för morfar som försökte truga på mig fler. Trots att jag ätit 4 stycken och kände att det stod mig upp i halsen :P
Han är bara för söt :)

Idag var jag en duktig, kristen flicka som masade mig upp till kyrkan. Änglakören (barnkören) uppträdde. Och de var så söta och duktiga så jag nästan grät. Jag är fjantig jag vet, men är man lättrörd så är man :)
Rose-Marie kantorn gick fram till mig där jag satt och kramade om mig, strax innan kyrkklockorna ringde in. Hon är alltid så otroligt snäll. Hon sa: "Vad roligt att se dig, min äldsta ängel". Det tyckte jag var fint, även om jag kände mig gammal..

Sedan efter kyrkan begav jag mig till affären och köpte lite smått och gott :P Fick "tummen ur" och tog tag i städningen åxå.

Annars händer inte allt för mycket i dregans liv denna tysta, lugna, dryga söndag. Finns en sak att se framemot ikväll och det är träning och "Mia & Klara". Det är den bästa svenska humorn just nu enligt mig.


Kommentarer
Postat av: Moster oster

Vet inte om det är jag som är helt "kokobäng" ha ha- men jag förstår inte riktigt mias o klaras humor :p

men det verkar vara många som gillar dem...



2009-03-22 @ 17:39:04
Postat av: Emma

Miss you älskling! Komma du o hälsa på snart?



Till helgen ska vi skaka rumpis :D

2009-03-23 @ 12:45:12
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: Angelica

Om du kommer på middag hos mig är det förbjudet att ta med sig nått! ;P

2009-03-23 @ 16:45:37
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0