Yesterday

All my troubles' seemed so far away....

Ikväll är jag sjukt nostalgisk. Tänker på mina vänner som flyttat ifrån mig.. buhu :(

Tänker hemskt mycket på Sandra. Den tjejen var det alltid fart på. Känner nog ingen som är så spontan som hon. När man var ute å festade kunde hon helt plötsligt komma på att.. Nu vill jag fara till lycksele, sen såg hon till att det blev så. Alltså en resa på typ 11 mil enkel tur :) För att inte tala om våran helt sjukt galna semester i Bulgarien. Men fy sjutton vad kul vi hade! Sandras replik när vi anlänt på Arlanda: "Kan vi inte se om det finns nån sista minuten tillbaks?"... :)

För ca ett år sen hängde hon med mig till Umeå för att se Nightwish. Vi skulle bägge upp och jobba dan därpå, men bestämde oss ändå för att det vore skoj att se dem. Så varför inte skaffa biljetterna, sätta sig i bilen och fara 44 mil tur och retur :P Gud vad jag saknar henne.. Det känns som 10 år sen hon flyttade härifrån. (Och jag som alltid brukar tycka att allt hände igår. Även om det gått flera år :S)


Snälla kör hit och hälsa på när du får tid över. Vad du kommer känna dig pressad när du läser det här :P Det var alltför många månader sen sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0