Hello, hey! My computer is back in the game! :P

Har varit och hämtat min efterlängtade vän hos Ålrajt. Och nu verkar det som att det ska funka. Peppar, peppar. Den håller på att hämta 94 uppdateringar nu.. Hehe, den har ju lite att ta igen när det inte funkat på ett år! :S

Hoppas verkligen inte det ska bli nåt bakslag nu, så vi måste skiljas åt igen. Har varit lite jobbigt att inte ha datorn hos mig.. Sköter ju allt via den. Massa kompisar som jag mest bara pratar med på msn och dessutom räkningar som ska betalas. Mailen etc.. Hela mitt liv liksom.

Så nu tänker jag bli social igen och fortsätta blogga :P

Kram på er alla! :)

Kommentarer
Postat av: Vendela

Å vad skönt med datorn tebax - som du säger - man har ju (nästintill) hela sitt liv i den ;-)



Nu får du ta ordentligt hand om den så den inte blir sjuk igen ;-)



Kram moster

2009-11-30 @ 18:52:27
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0