Tisdagsstuds

Har jobbat idag, as usual. Vi har även haft "personalutbildning" med en beteendevetare, väldigt duktig sådan måste jag påpeka. Väldigt utvecklande och intressant om hur man kommunicerar på bästa sätt.
På jobbet blev jag stressad över att jag jobbat på tok för mycket den senaste tiden :P Min flexklocka pekar på 19:25 nu och den får inte överstiga 20, för då förlorar jag den tid jag lagt ner. Tanken är att man ska ta ut det som flextid och gå hem tidigare t.ex. Men när??? Det känns ju mer som ett tvång att måsta ta ut det, innan det försvinner... Men innan denna vecka är slut måste jag ta ut några timmar, så det inte rusar iväg och jag förlorar all sparad tid.

Nog om detta, säkert inte särskilt intressant för er :) Min mage har mått bra idag, vet inte vad det beror på. Funderar vad jag lyckats undvika att stoppa i mig denna dag? Har ätit samma mängd fibrer exempelvis. Och druckit nästan lika mycket kaffe.. Måste anteckna att jag SKA kolla upp denna mage en gång för alla. Om det så ska kosta multum, det är faktiskt viktigare än alla kläder jag shoppar upp mina pengar för ;)

Ikväll har jag även varit på en av mina favvoträningar. Kallas Korpen-gympa, men jag ska börja kalla det tisdagsstuds. I morrn är det onsdag, då är det Core som gäller. Mycket bra styrketräning för de stora muskelgrupperna. På torsdag är sedan min absoluta favvoträning i Dorro - Aerobicsen. Särskilt nu när man börjat fixa koreografin, som var supersvår första gången :)

Nä nu måste jag sluta ser en läskig/spännande film på SVT 1- Cecillie... Måste kolla klart! Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0