Veckoslut

Söndag, sista dagen på vecka 47. Helgen har varit bra. Fått andas ut och bygga upp lite ny energi.

I fredags tog jag ut lite flextid och flaxade ut vid 13.00 :) Skönt att börja helgen i lugnan ro, men när kvällen kom så började jag bli rastlös och gick omkring i lägenheten och funderade vad jag skulle hitta på. Då kom ett litet sms från Emma, där hon frågade om jag ville komma ut till "näset" och se Idol med henne. Ensamheten var över:)
Så vi hade en mysig fredagskväll tillsammans.

På lördag, valde jag att avvika från min kalender och sova ut istället för att testa Boxercise som jag planerat. Så jag sov till 11 ! Gick till morfar senare på dan och fikade och fick en tidig julklapp :P  Tog en powerwalk i en timme på kvällen och sedan drog jag till brorsan m. familj. Där lekte vi kurragömma och kollade på en hemvideo från förra julen när tomten tappade byxorna :D Haha, klart roligaste julen någonsin!

Idag har jag tränat, beställt julklapp till morfar och blivit bjuden på middag hemma hos päronen.

Ser sååå mycket framemot veckan som kommer. Bland annat för att det är löningsdag till veckan och  första advent nästa helg. Det blir mysigt med julbak, julpyntning och kvällspyssel med arbetskompisarna till veckan. Helt klart en härlig och rolig vecka är i antågande!

Det var en sammanfattning av vad jag har haft för mig. I morgon om allt blir som jag tänkt mig, så lämnar jag in min dator. Måste fixa uppdateringen, för det är mycket som börjat krångla. Innan jag vet ordet av så funkar inte internet heller. Så jag blir nog borta från blogg världen ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0