ABC Chefen

Har fått en ny yrkestitel av en av arbetstagarna, de är ju för fyndiga och roliga :) Undrar om chefen går med på att jag får löneförhöjning? :P



Jag ska sätta fast lappen "ABC Chefen" på mina arbetskläder i morrn. Fick ett stort paket levererat till D.C med arbetskläder idag. Så nu blir det premiärinvigning av dem i morrn. Ska bli kul att se hur gruppen reagerar på att jag inte har mina privata kläder mer.

Idag skulle vi ha personalmöte på jobbet, men i sista sekund ändrade chefen på detta p.g.a att en arbetskompis var sjuk. Blev besvikna över detta, eftersom det aldrig tidigare skett att hon ställt in ett möte p.g.a några andra av oss arbetares frånvaro :S Men dagen blev bra ändå, trots att många tycker det är jobbigt med förändringar, som det nu blev p.g.a av detta hastiga beslut. Glad stämning var det trots allt nästan hela dagen, förutom lite morgonmuttrande som man ju får ta. Är heller ingen morgonpigg person :P

Jag, personligen gick omkring och log hela dagen. Vid avslappningen kl 11, när jag fortfarande log och skrattade frågade till slut en av arbetstagarna om jag var kär, för jag verkade så glad. . . Mitt svar på det var: "Eh.. Njae, jag är bara riktigt glad idag" ( Är det så ovanligt?) :D

Nu ska jag fara på affären och hämta ut ett paket, med lite bebisgrejor :P
Sen ikväll blir det lite träning och koll på teven. Tv4 gäller ikväll med mammas pojkar och inlåst.


Kram på er alla glada:)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0