idag- måndag

Jobbade ensam idag. Var så trött när jag kom till jobbet, efter att inte ha sovit inatt. Det kändes som att jag skulle kräkas, när jag tvingade mig själv till att äta lite. Men nu när det är middagstid kan jag inte äta något, mår för illa. Är för trött.

På jobbet har jag hållit lågan uppe. Började med att putsa lite fönster, men de blev inge bra. Smsade lite med vänner om roliga saker, mest för att hålla humöret uppe. Sedan röjde jag undan på borden, ordnade med att kontrollräkna alla grejor som blivit färdiga till Svenska tält. Så nu ser det lite finare ut när gruppen kommer i morgon till Dagcenter. Tvättade lite av det de broderat. Så vi (personal) kan montera tavlor, göra kuddar el. något annat vackert av arbetstagarnas konstverk.

Kom hem 15.00 och hittade ett kort med en ängel på från Jessica. Min alldeles egna, verkliga ängel. Och då grät jag av lycka. För att du finns. För jag har ju dig och även andra fina vänner. Jag är inte ensam, även om det ibland känns så. Änglarna är runtomkring mig, endel ser jag inte men de finns där. Och en del som Jessica, finns i allra högsta grad. Hon är ett samtal bort. Även om det är långt till umeå kan jag alltid ringa dig :)
Var så orolig igår, när jag fick veta att du slagit huvudet när du var på paradisbadet. Det var därför jag skällde på dig och frågade varför du inte farit till doktorn. Sedan fick jag inte tag på dej igår kväll, efter det samtalet och inte idag förens på eftermiddagen. Kunde pusta ut för du hade varit till doktorn igår och de hade gjort en ordentlig undersökning av ditt huvud. Så att du inte fått en blödning, efter hjärnskakningen. Nu är du hemma och det känns tryggt! Jag älskar dig min vän! Glöm aldrig det :)

Nä nu ska jag lägga mig ner och försöka vila lite. Kanske är jag inte så deppig sen när jag vaknar igen :/ Alla känslor har en tendens att förstärkas av "insomnia".

Kortet från min ängel Jessica som gjorde min dag bättre.  Vad har jag gjort för att förtjäna dig som vän? Du borde få ett kort av MIG varje dag för att du finns! Men du finns i mina tankar och i mitt hjärta. Tack! <3


Kommentarer
Postat av: jessica

jag är glad att jag har dig som vän ochså..

vore skoj om du ville komma på lördag till åsele..

2009-10-05 @ 22:00:03
Postat av: jessica

jag är glad att jag har dig som vän ochså..

vore skoj om du ville komma på lördag till åsele..

2009-10-05 @ 22:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0