In flames here I come

Ikväll håller jag på att tvätta, men har även hunnit med ett besök till Emma m. familj. Hennes sambo var så gullig idag. Han dukade fram fika och frågade hur jag ville ha kaffet, tyckte det verkade roligt. Eftersom han inte brukar göra det i vanliga fall. Så jag tycker att Emma har uppfostrat sin Mille väl, sen sist:P

Annars har jag nu bokat resbiljetterna till Stockholm i december. Då jag ska dit och se In flames. LÄNGTAR:D
Även om jag måste se dem själv, eftersom inga av mina vänner gillar den typen av musik. Men jag tror jag kommer få fantastiskt kul ändå och kanske träffar jag på min vän Johannes, som funderar på att fara dit.

Så nu återstår bara att boka ett närliggande hotell. Men detta får ske i morgon.
Nu dags att gå ner i tvättstugan igen :S


Sveriges och världens bästa metalband (enligt mitt tycke)


Kommentarer
Postat av: Emma

Det var mysigt att du kom förbi igår :) Som vanligt skulle vi kunna prata i timmar om inte någon säger stopp :) Mille var gullig igår som gjorde fika till oss, synd bara att du inte fikade något :P



Du vet att jag hade följt med på Mikaeli om det inte varit för min kalaskula på magen, jag får ta igen det senare. :)



Puss & kram från din suuuuperstadgade vän ;)

2009-10-05 @ 09:44:29
URL: http://nouvellestar.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hej systerdotter :-)



Såg kommentaren. Ringer dig någon kväll så kan vi prata istället; annars blir det så långt svar till dig hi hi



Kram kram

2009-10-05 @ 11:37:42
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0