ONSDAG 13 November?

Här är det förvirrat i mitt lilla huvud. Hittils denna vecka har jag utropat: "Nej, men det är ju BARA en månad kvar till jul" När min arbetskamrat sa: "Ja, nu är det snart bara två månader kvar till jul". Efter att hon tittat lite knepigt på mig, kom jag på att det inte alls är November, det är Oktober fortfarande trots att det är så vitt ute.

Idag har det varit soligt, som en vårvinter ungefär. Lite snö smälte bort, men mycket ligger ännu kvar. Det är inte knepigt om man förväxlar månaderna, men när man dessutom förväxlar dagar då är man lite snurrig. Har haft onsdag idag... Som tur var lyckades jag komma ihåg att det var tisdag när det blev dags för min obligatoriska tisdagsgympa :P

Det är inte lätt att vara 22 och redan vara sååå förvirrad. Undrar hur jag kommer bli när jag blir äldre?

Har iaf bestämt mig för att mysa i soffan med mig själv framför en film. Hyrde "Duplicity" med Julia Roberts och Clive Owen i huvudrollerna. Hoppas den är bra bara :)

Jag ska bara kolla mailen och kika runt på lite bloggar innan jag slår mig riktigt till ro.


 Haha, oops glömde rotera bilden:) Orka göra om, det är den filmen jag ska se iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0