Orka, orka

Idag är det onsdag och jag har äntligen tagit mig tid att sätta mig vid datorn. Min vardag går ut på att jobba, träna och städa all tid däremellan:) Haha, nä skämt och sido, men håller på att göra mig av med en dålig ovana. Det funkar jättebra att göra sig av med suget, när jag håller mig sysslosatt :P
Så ikväll har jag sugit på halstabletter och ordnat skivsamlingen i bokstavsordning (!) Dessutom städat och nu kollar jag på "Bonde söker fru" och väntar på min favvoserie "True blood".

Nä nu måste jag gå och hämta en till halstablett :D Och så ber jag en liten bön för mig själv att jag ska klara mig ifrån min dåliga ovana. Så ni som läser, be en bön för mig eller om det känns bättre, håll tummarna för mig! :P Så att jag klarar mig utan snus. . . :S

Ha en bra kväll! I morrn är det torsdag, en dag närmare helgen :)

Kommentarer
Postat av: Vendela

Jag håller båda tummarna och ber en bön till högre makter för din skull! Tycker ju inte du ska snusa, men det vet du ju ;-)



Ja Ninen för Bamse och lammet för Olivia är ju precis samma grej. Ett evigt lappande och lagande för något nytt djur duger ju inte he he



Vad tyckte du om Bonde söker fru ikväll då? Jäklar vad jag diggar Roger - han är ju "hetast" av bönderna hi hi



KRAM KRAM

2009-10-28 @ 21:44:14
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Emma

En sak har jag lovat mig själv & det är att aldrig mer öppna en snusdosa om än man saknar den där prillan ibland. Du lovade ju att sluta när jag slutade & det är snart ett halvår sedan (:



Ihelgen får vi mysa du & jag. En heldag i Östersund ser jag fram emot. Ska bli skoj. Vi hörs gumman. Puss o kraaam

2009-10-29 @ 15:20:17
URL: http://nouvellestar.blogg.se/
Postat av: Vendela

Jovisst är han lite knepig Roger; men jag menar bara att han är den mest underhållande av årets bönder ;-)



För övrigt: my lips are sealed - promise!



Kraaam

2009-10-29 @ 16:47:03
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0