So far so good

Denna vecka har jag haft en tung vecka mentalt sätt. Vilket är både positivt och negativt. Jag är en person som vill ha något att göra hela tiden, varje vaken sekund och jag måste tvinga mig själv att sova efter klockan 00 :)
Denna vecka har jag varit så trött så när jag lagt mig, tidigare än vanligt och läst så har jag faktiskt slumrat till mitt i läsningen och det är INTE likt mig. Snarare har jag svårare att sova än att vara vaken:P

På måndag fyllde min mamma år, så jag bjöd hit henne och pappa på middag. Det var väldigt stressigt. Middag klockan 17 och ville att allt skulle vara perfekt här hemma när de dök upp. Och kom inte ifrån jobbet fören typ 15.40. Dammsög, lagade mat och bakade på ultra rapid:D

Tisdag: Jobbade från 8.30-15. Gick hem, lagade mat och åt. Tittade lite på Förkväll på fyran innan jag sprang iväg till gympan på mb. Tränade mellan 18-19. Kom hem och slängde ner mig i soffan, efter att jag duschat alltså:)

Onsdag: Smått kaotisk dag på jobbet.. Kom inte därifrån fören klockan 15.40, och då hade jag träning klockan 16-17. Sen skyndade jag mig ner i tvättstugan. Dammsög bort allt grus och snabbåt, innan min kära vän emmis kom på besök. Efter det hämtade jag ut ett paket till mamma som jag beställt, helgen innan hon fyllde år. Sedan kollade jag på True blood till 23, sen lade jag mig och läste. Tills jag inte kunde hålla ögonen öppna längre.

Torsdag: Var det min älskade aerobics efter jag kommit från jobbet. Sen for jag ner med presenterna till mamma. Och kollade på teve med henne och gick ut med Bamse innan jag gick hem.

Fredag: Idag! :P Jobb till 15.15. Sedan pratade jag med morfar. Dötrött är jag, men efter att ha snackat med Sandra så piggnade jag till lite:) Nån mat har jag inte orkat laga.. är inte hungrig heller. Nu ska jag bara orka vara vaken och se Idol ikväll. Och gå en kvällspromenad har jag tänkt:P

Skittrött är jag nu, hur ska jag orka gå ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0