Joy to the world<3

Kan inte förstå varför jag inte kunde sova på söndagmorgon. Trodde jag, att mitt vakna tillstånd med evigt tittande på telefonen skulle hjälpa Emma att föda ut lillgrabben? :P

Hursomhaver, hade jag en riktigt rolig helg. Slapp supa upp mina pengar för att gå ut på WWW, var chaffis istället. Och många jag träffa på hotellet, konstaterade med medlidande i sina ögon: "Det var du ju sist vi sågs också" eller "vad tråkigt, på www ska man ju festa loss". Tills jag dansade loss ordentligt nere på våning ett. Då lät det: "Du kan omöjligt vara chaufför". Det kändes lite roligare, för oavsett vad folk säger kan man faktiskt ha fruktansvärt roligt nykter också! I'm the living proof :P

Dessvärre, så får man ingen sömn på natten eller morgonen efter man kommit hem, känns det som om man dragit i sig en 75:a på lördagsnatten ändå :P

När jag kom hem på söndagsmorgonen, så upptäckte jag att jag fått ett sms kl: 05.34 av Emma: "Hej vännen mitt i natten:) snart är jag inte så tjock längre för nu vill "lillebror" komma ut. Vi är påväg till BB. Håll tummarna:) Puss och kram."
Och jag svarade lite fort, med andan i halsen, att jag både skulle hålla tummarna och be små böner för att allt skulle gå bra. Dessutom bad jag henne att höra av sig, efter den lille kommit ut (när hon orka alltså). Sedan gick jag och lade mig för att sova. Varannan timme, tog jag upp mobilen från nattduksbordet och kollade.
Inte mycket sömn den natten inte.

Klockan 13.02 fick jag smset av Emmas mamma att det blev en pojke. Som vi alla gissat:)

Och jag längtar såååå tills vi ska ses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0