If it makes me happy...

.. then sleep is overrated:P

Tänk om man kunde vara vaken hela dygnet, eller i alla fall hela natten igenom. Som jag varit nu när jag varit och ff är ledig. Sitter uppe till 5 el. som i natt/morse då jag inte somnade på riktigt förrän 10 på morgonen:) Men jag mår så sjukt bra:) Hade så kul hela kvällen&natten igår, så jag var nog dopad på adrenalinkickar.
Nog om det! Tänkte jag skulle prova lägga upp lite bilder från nyår , tagna några timmar innan tolvslaget:



Sanna&Jag tyckte jag var så lik Edward Scissorhand innan jag var riktigt färdig:D Någon som håller med? :P Annars hade vi superskoj på våran lilla parmiddag, åt gott: Smörgåstårta och mjölkchokladmousse till efterrätt. Sedan körde vi hela långa vägen till Borga, för att gå ut på Broga skicenter. Men dit hängde inte min kamera med. Så de bilderna har Sanna.

Ikväll har jag bara tagit d lugnt och myst för migsjälv. Såg filmen "Shrink" om en terapeut som förlorat sin fru efter att hon begått självmord. Han tappar då tron på sigsjälv och sitt yrke. Börjar röka på en massa och tappar sakta men säkert fotfästet. Tills en dag när han får en ung, ny klient som förlorat sin mamma. Jemmas mamma begick även hon självmord. Tack vare Jemma, får han en nytändning i sin yrkesroll och genom varandra får de båda hjälp med sitt sorgearbete. Riktigt bra film:)

Hoppas alla har fått en bra start på det nya året! Ta hand om er och varandra:)

Kommentarer
Postat av: Roger

Black is always sweet. :)



Om du har Spotify;



http://open.spotify.com/track/6H3SoW3S2y0uKU4oavTKEw

2010-01-02 @ 20:27:56
Postat av: Vendela

Edward scissorhand?? ha ha



Du blev då iallafall jättefin när du var klar :-))



Såg förresten väldigt smaskigt ut det där - gjorde ni smörgåstårtan själva??



Kram kram /moster



2010-01-02 @ 23:23:56
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Andrea

Roger: Jo jag har spotify. Just låten Black Dawn var faktiskt riktigt bra. Inget band jag hört förut dock. Alltid roligt att få ett nytt låttips, tackar:)

2010-01-03 @ 19:36:03
URL: http://livetenligtdregan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0