Sova

Idag har inte hänt så mycket spännande på en annars ovanligt händelsrik vecka (den är inte slut än) för mig.
Jag har bara handlat och tvättat. Känns som jag inte gjort annat än tvättat på hela dagen. Inte så konstigt när jag var tvungen att vänta två veckor för att få en tvättid som funkade för mig. Jag är glad att jag inte har barn, snacka om att det skulle vara ohållbart att bo sähär då :P

Sedan i måndags har jag inte sovit en hel natt. Allt från ingenting- till några få timmar. Och det sätter sina spår. Så för alla runtomkring mig är det nog bäst att jag lägger mig i tid ikväll. Frågan är bara "vad i tid" är för nåt?

Hade en rolig kväll med Sandra igår, då vi såg "Sommaren med Göran" tillsammans. Den var riktigt skojig :)
Kul med en kontrast till all skräck vi vanligtvis ser.

Nu är det nog dags för mig att krypa till kojs.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad jobbigt med sömnen gumman. Jag är ju likadan just nu. Vaknar varje timme & är vaken ungefär 10-15 varje timme. Komiskt nog vaknar jag alltid 23.23, 01.11, 03.13.. ja & så alla andra timmar :P Men mellan 06.00 till 08.15 brukar jag få sova i ett sträck. Men jag antar att jag har hormoner som håller mig i schack ändå. Puss o kram

2010-01-28 @ 22:21:06
URL: http://nouvellestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0