Wii! Nu är det här :-)



Sitter i mina träningskläder som jag haft på mig sedan träningen klockan 18.00 och tittat på P3 guld. Supergott luktar jag...not:P
Men vem bryr sig, annat än jag och mina dammtussar?:D

Beställde ett nintendo wii i söndagskväll. Och nu är det här.. och det funkar tillsammans med min gamla "tjockteve". Var smått orolig att ny teknik och gammal teknik inte funkar tillsammans, men jag fick ihop det efter några timmars pusslande:)

Så nu har jag ett extra vardagsnöje att använda mig av.

Igår var Sandra här och hälsade på och såg Hitchcocks Fåglarna med mig. Det var läskigt, men underbart roligt:)

Min lilla gulltuss fyller år idag, vi firar dock inte varandra eftersom vi nu blivit så gamla :P
Men hennes lilla ängel Nova ska jag uppvakta till helgen. Ska bli så roligt att få gå på barnkalas:)

Annars ser jag mest framemot löning just nu och den 29/1 då jag ska ut och partaja med arbetskamraterna.

Lev & Må och ta hand om er och varandra <3

Nu blire duschen och sedan ska Drygan sussa:-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Du ska sluta snusa. Det är dumheter & hör sen! Men jag minns känslan... oooh ... det bränner lite .. snurrar i skallen .. nää .. inget sånt där mer. Vi skulle ju bleka tänderna, du & jag? Ska vi inte göra det till sommaren så vi kan glänsa ikapp? ;) Nää nu ska jag vandra vidare till teven, FY vad jag är rastlös av att bara gå hemma.. Puss o kraaam bäbji!

2010-01-20 @ 10:30:40
URL: http://nouvellestar.blogg.se/
Postat av: Anna Enfeldt fd Bjärstig

Det var inte illa att syster såg den =)Det trodde jag aldrig att hon skulle hihi!! kram på dig

2010-01-20 @ 11:02:30
Postat av: Nina

Tack för dina fina ord!!! Det värmer!

Blir avis på att du har ett Wii. Vill oxå ha! Måste nog spara ihop till ett sånt!

Men när man endast har föräldrapenning så blir det inte så mycket sparande förutom till barnen =p



Hoppas du haft en bra dag!

Kramar!

2010-01-20 @ 15:40:20
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Moster

Nejjj!! Nu lär man väl inte se röken av dig här på bloggen?? :P



Hur mås det annars då? Kommer du och hälsar på snart?



Många kramar /moster



2010-01-20 @ 21:57:30
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Sandra B

Jag gick förbi busken utanför konsum där de va fullt med fåglar som pep, rysningar genom hela kroppen vill ja lova! Inatt drömde ja om en tjädertuppen som jagade mig! Den filmen va verklig inte bra för mig. Men trevligt va de! Kram

2010-01-21 @ 11:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0