Wilmer abstinens

Och nej, har inte gått och skaffat pojkvän:P

Idag fick vi besök på jobbet av min arbetskompis Maris dotter med barnbarn. Han heter Wilmer och när Mari lämnade över honom till min famn smälte mitt annars så kalla hjärta ;) Glömde tid och rum och allt vad jobb heter när han dök upp. Det spred sig ett lugn i hela Dagcenters lokal, alla var så intresserade och förundrade över detta lilla mästerverk. Helt otroligt att ett litet barn kan skänka så mycket harmoni! Han måste komma och hälsa på fler gånger:)

 Hans lillgamla, näpna ansikte.. Visste att jag skulle sakna honom redan när jag fick "syta" honom första gången. Jag hade gärna behållit honom några timmar till, hehe. Hade varit sååå mycket lättare om han hade gallskrikit åtminstone en gång:P

Annars ikväll har jag käkat tacos med mami och pappi. Sedan har jag stickat lite på ett par tjocksockar till mamma. För en stund sen var jag på och nu tittar jag på Skavlan. Så har min fredag varit so far:)



Hoppas alla som läser haft en mysig fredag!<3

Kommentarer
Postat av: Nina

Han är ju för jäkla söt lilla W =)

Fint kort på er två oxå =)



Önskar dig en bra helg!

Å du, vi åt tacos idag oxå!

Kanon bra fredags mat tycker jag!

2010-01-22 @ 22:44:34
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0