Jag Älskar Ginza och Doro!

Såhär i allahjärtans-tider är det väl tänkt att man ska visa sin kärlek? Visst det är på lördag. Fast jag börjar i förtid, för på lördag, stänger jag in mig i lägenheten, äter en allahjärtansbakelse för de hjärtsjukas skull.. och bäddar ner mig i sängen med en filt över huvudet :P

Älskar INTE alla hjärtans dag! Inte för fem öre. Däremot älskar jag Ginza, för att mitt musikpaket hade kommit i min brevlåda. Nu när jag behövde det som mest! Vad kan man säga för att beskriva hur lycklig Jag blir av musik? ::

Om ni tänker er att man har ett kolsvart moln över huvudet och sedan sätter på en bra låt. Då förändras det svarta molnet och börjar skifta i rosenrött :) Jag har hoppat och studsat, sjungit och dansat i mitt kök vid matlagningen och tills för bara en stund sen. Och detta för en av skivorna jag fått hem. Doro. Vad kan man säga, när andra säger det bättre, om vad man känner och tycker? Som dessa låtar, jag är inte ensam om mina känslor...  :)
Rock on - Doro.

People look at me and stare
They don't know where I come from
Well I've seen this and I've seen that
And I don't care where they're at
My heart is beating like a drum
All I need to save my soul is a dose of rock&roll.


Den här får mig tänka på Dig:

I had too much to dream - Doro

The room stood still
But I could feel the words you said
And I still see your image
Racing through my head
You touched my heart
And I could feel your tenderness
You seemed so real
Just when you held out your hand

Came the dawn
You were gone
You were gone, gone, gone



Over and out! Ta hand om er där ute i kylan :)

/Dregis


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0