Berg&Dalvana-I dregans huvud just nu

"När jag blir grå, när jag faller orkar du för 2? När idag blir igår, kommer du att älska mig ändå? Det spelar ingen roll om du håller mig hårt, ingen kommer minnas om 100 år. Jag är rädd att man glömmer, glömmer allt. Som vi glömde att vi älskade varandra. Håll ut jag behöver dig. Håll ut stå ut med mig!"

Poesi av Kent. Det är den kärleken man strävar efter. Annars kan jag lika gärna vara utan =P

Idag har jag jobbat på dagcenter. En bra intressant dag på jobbet. Som vanligt!  Det är kul att jobba med dessa människor. Och då menar jag både kollegor och arbetstagare. Det är ett roligt, givande och intressant jobb. Ibland är jag rädd att jobbet är för viktigt för mig. Blir så fruktansvärt ledsen om jag skulle förlora det vikariat som jag går på nu. Det är inom detta jag vill jobba, punkt slut!

Efter jobbet har jag ringt SkinArt i umeå. De ville att jag skulle skicka bilder på Emmas och mins blivande tatueringar. I morgon ska jag skicka brevet. Sen ringer de upp. Förmodligen får vi tid i mars :) Ikväll har jag varit ut till en kompis som bor några få mil från Dorotea. Jätteskoj att se hur hon bor. Och snacka om att tjejen bakar som värsta bagaren. Supersmarrigt! :)

I morgon ska jag på ett möte. Intressant att se hur det kommer påverka mig. Förhoppningsvis blir det en positiv upplevelse. Men jag är lite orolig... 09.30, kanske borde gå att lägga mig nu? Ska köra 5 mil för att komma dit. Sen ska jag tillbaks till jobbet, då gäller det att släppa alla känslor och gå in i mitt "arbetsjag".

Sweet dreams everybody! :)

Dregan is leaving the blogg-planet for now.. Men vi kanske ses i morrn =P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, det är samma tjej. Hon är verkligen jätteduktig :) Kostade 150 kronor men det var det lätt värt :)Ha det bra! Kram

2009-01-29 @ 22:43:53
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: Moster

Men jätteroligt att du känner att du hittat det jobb du vill ha och trivs med! Jag tvekar inte alls att det är ett intressant och givande arbete!



Hoppas det går bra idag...vi kanske kan höras på tel ikväll?



Kram

2009-01-30 @ 10:46:00
Postat av: Fredrik

Hej. Jag börja jobba redan i tisdags sen ska jag jobba dubbelt idag. Sugen på att jobba nattetid på krogen. Får spasmer av att vara hemma. Tur att man har så ont ibland att man inte kan göra något annat. =D Kram

2009-01-30 @ 10:52:05
URL: http://thefrelle.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ryktet säger att du lämnat en halsduk hos mig. Om du inte har allt för bråttom att få tillbaka den så kan jag ge den till din mamma nästa gång jag jobbar?

2009-01-30 @ 12:17:53
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0