.Fel plats/fel tid/fel liv.

Jag vet inte vem du är

Inte heller vars du finns

Jag önskar så att du var här

Jag vet inte vad du känner

Vet inte vad du drömmer om

Inte vet jag om du erkänner

Sanningen för mig

Jag vet inte vad du döljer

Vet knappt längre vem jag är

Vet bara att varje gång jag blundar så är du där

När jag vaknar är du överallt

Fast ingenstans i verklighet

Vid min sida är det bara kallt

Jag vet inte vars du gick

Går och väntar på att du ska komma

Fast min hjärna säger stick

Så vill min själ något annat

Önskar så att du sagt något

För då hade jag stannat

Det är dig jag aldrig når

Du ber mig komma till dig

Tystnaden efter är vad jag inte förstår

All den värme du gett

Din doft är vad jag andas

Tills vi försvinner som om inget skett




 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0